Pokud cestujete jedním z našich plánů a ztratíte zavazadla , stačí, abyste telefonicky zavolali pojistiteli o incidentu . Pojišťovna, kterou jste najali, se tedy postará o absolutní vše a všechny vaše starosti budou pryč.
Které číslo chcete vytočit a nahlásit své ztracené zavazadlo?
Telefonní číslo, které potřebujete vytočit, bude vytištěno na nákupním poukázku, které bylo odesláno do vašeho e-mailu po provedení akvizice. Doporučujeme, abyste si jej vytiskli a vezmou si s sebou , takže jej můžete mít po ruce v případě potřeby.
Nezapomeňte přímo zavolat pojistiteli, který poskytuje službu. Tímto způsobem bude rychlejší a snazší vám pomoci vyřešit nepohodlí.
Při telefonickém hovoru máte v ruce poukázku, vaše identifikační číslo, stejně jako adresu hotelu, kde bydlíte, a telefonní číslo, na které vás bude později kontaktovat.
Co se stane po?
Ihned poté, co jste informovali o ztrátě zavazadel, začne pojišťovna vyhledávací operaci, aby se pokusila najít vaši zavazadla . Pokud se zjistí, pojistitel ji zašle co nejdříve , takže můžete mít všechny své věci zpátky.
V případě, že nemůžete najít zavazadla, bude vám cestovní pojišťovna kompenzována a zaplatíte vám veškeré náklady na veškeré věci, které jste měli v tašce.
Nezapomeňte, že pokud ztratíte své věci, postupujte podle těchto pokynů a pojistitel poskytne veškerou pomoc, kterou je možné.
Důvěřujte nám a nechte nás chránit kdekoli a kdykoliv!