Řízení nároků

Můžete všechny své nároky nasměrovat na naše několik kontaktních linek a také se zeptat, jak postupovat s nimi. Rádi zodpovíme vaše požadavky! Neváhejte nás kontaktovat.

V případě nároků nebo úhrad na náklady na pomoc, které jste během Vaší cesty zaplatili, je nezbytné, abyste kontaktovali centrum pomoci poskytovatele služeb, které odpovídá zapůjčenému poukazu.

Jakýkoli výdaj tohoto druhu může být uhrazen, pokud byl předem informován poskytovateli pronajatých služeb. Chcete-li splnit tuto podmínku, můžete kontaktovat naši poskytovatele služeb sami, nebo to můžeme udělat za vás!

Vyplněním níže uvedeného formuláře nám můžete sdělit vaše osobní údaje: celé jméno, telefon, e-mail, číslo voucheru, číslo totožnosti a poskytovatele služeb. Musíte také připojit doklad, který dokazuje, že náklady, které žádáte o vrácení, a stručný popis faktů.

Jsme připraveni objasnit jakoukoli pochybnost nebo dotaz, který můžete mít. Vyplňte formulář a budete kontaktováni včas.

V případě jakýchkoli dotazů máte v průběhu celého procesu porovnání, nabídky a nákupu také kontakt pro rozhovor.

Můžete poslat e-mail na adresu Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.,';document.getElementById('cloak861d83ec02352be4b42a7700b427492b').innerHTML += ''+addy_text861d83ec02352be4b42a7700b427492b+'<\/a>'; nebo můžete kontaktovat naše centrum pomoci zákazníkům 24 hodin denně.